Bestellen, betalen en verzenden
Bestellen
Hoe bestel ik een product?
Dit is super simpel! Kies het product dat je graag wilt hebben, geef aan hoeveel je ervan wilt hebben, eventueel welke kleur en plaats deze in je winkelmandje door te klikken op 'plaats in winkelmand'. Vervolgens heb je de optie om direct af te rekenen of verder te winkelen. Wil je direct afrekenen? Volg dan de stappen tot op het scherm komt te staan dat de bestelling gelukt is. Just as easy as 1,2,3!
Het product dat ik wil hebben is uitverkocht, komt dit product weer terug?
Wat jammer! Als een product uitverkocht is en weer verwacht wordt, staat dit erbij vermeld. Omdat wij ook afhankelijk zijn van leveranciers kunnen wij niet exact aangeven wanneer een product weer op voorraad is. Wil je meer weten over een specifiek product? Neem dan even contact met ons op via onze mail: info@de-tandenfee.nl of middels het contactformulier.
Hoe gebruik ik een kortingscode?
Natuurlijk hebben we wel eens leuke actie's. Wanneer je een kortingscode hebt kun je deze in het winkelmandje invullen. Zodra je de code hebt ingevoerd klik je op 'gebruiken'. De korting wordt direct toegepast. Let op! Kortingscodes kunnen niet toegepast worden op kortingsbonnen of sale-items.
Kan ik meerdere kortingscodes tegelijk gebruiken?
Nee, dit kan helaas niet, per bestelling mag er 1 kortingscode gebruikt worden.
Ik ben vergeten mijn kortingscode in te vullen en ik heb al besteld en betaald, wat nu?
Geen probleem! Neem even contact op via info@de-tandenfee.nl of middels het contactformulier. Wij gaan ervoor zorgen dat je de kortingscode alsnog kunt gebruiken.
Kan ik mijn bestelling nog annuleren of wijzigen nadat ik betaald heb?
Dit kan. Heb je bijvoorbeeld een foutief adres opgegeven of is er iets anders aan de hand? Stuur dan even een mail naar info@de-tandenfee.nl of vul het contactformulier in!
Betalen
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Wij bieden de mogelijkheid om te betalen met iDeal en Klarna achteraf betalen aan.
Moet ik mijn cadeaubon in één keer besteden?
Een cadeaubon kan alleen in één keer besteedt worden, de cadeaubon splitsen is dus helaas niet mogelijk.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten binnen Nederland bedragen €3,95 voor brievenbuspakketjes en €5,95 voor grotere pakketten. Bestellingen vanaf €75,- worden gratis verzonden binnen Nederland!
Verzending
Wanneer wordt mijn pakketje bezorgd?
Indien een artikel op voorraad is, wordt het pakketje binnen 3-5 werkdagen geleverd. Mocht er vertraging zijn krijg je van ons bericht.
Indien een artikel niet voorradig is zal de levertijd langer zijn. Het is tevens niet mogelijk om een niet voorradig product te bestellen. Wanneer een product weer op voorraad is zal dit op de website vermeld worden.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Absoluut! Alle soorten pakketjes krijgen een track&trace code. Je ontvangt deze per e-mail, zorg er dus voor dat je je juiste e-mailadres opgeeft!